Instalace

Na přání klienta provádíme instalaci a oživení všech námi dodávaných systémů.

Servis

Na všechny námi nabízené systémy poskytujeme záruční i pozáruční servis. Opravy komponentů systému KOSguard provádíme standardně do následujícího pracovního dne. Všechny ostatní opravy a servisní úkony jsou závislé na rozsahu poškození. V rámci nadstandardních služeb je po dohodě možno zapůjčit po dobu opravy odpovídající náhradu.

Podpora

Ke všem dodávaným systémům poskytujeme plnou technickou podporu. V rámci této služby je možno objednat proškolení uživatelů obslužného softwaru, prezentaci novinek či upgrade systému.

Konzultace

Součástí technické podpory jsou i bezplatné konzultace při zavádění, příp. rozšiřování bezpečnostních systémů.

Školení

Montážním firmám nabízíme bezplatné proškolení jejich pracovníků na námi dodávané systémy. Po absolvování školení získává společnost Osvědčení, na jehož základě se stává autorizovaným distributorem našich systémů.

Poradenství

Svým klientům poskytujeme mj. také komplexní bezpečnostní poradenství.

Cílem je definovat konkrétní nebezpečí hrozící osobám či majetku s ohledem k charakteru objektu nebo areálu. V závislosti na zjištěných skutečnostech jsme nápomocni při posuzování vhodnosti již navržených způsobů nebo navrhujeme vlastní nejvhodnější řešení. Pro posouzení rizik a nebezpečí provádíme analýzu na základě prohlídky objektu a seznámení s provozními režimy.

Po vyhodnocení navrhneme zabezpečení s důrazem na maximální snížení rizik a to prostřednictvím elektronických, mechanických či režimových opatření.