Je třeba kontaktovat servisní středisko před zasláním zařízení na opravu?

Jestliže není jasné, jaká část obchůzkového systému je vadná (snímač, datový čip, adaptér, dokovací stanice, problém v software), doporučujeme kontaktovat servisní středisko a konzultovat možnou příčinu závady.

Zařízení k opravě musí být zasláno v pevném obalu (kartónová krabička). Nedoporučujeme zasílat v běžné "bublinkové" obálce z důvodu možného poškození obalu a ztráty zařízení.

Jak zaslat snímač nebo jinou součást obchůzkového systému na servis?

Osobní předání v servisním středisku dodavatele v běžné pracovní době.

  • zaslat snímač na servis na adresu servisního střediska
  • objednat vyzvednutí opravy servisním střediskem. Vyzvednutí je zpoplatněno běžným
    manipulačním poplatkem dle ceníku. Minimální velkost krabičky je v tomto případě 11×15 centimetrů (velikost štítku přepravní společnosti).

Jak zjistím typ akumulátoru?

Na akumulátoru je výrobní štítek. Pokud výrobní štítek chybí, lze se u snímačů Active Guard
orientovat podle výrobního čísla. Výrobní číslo do 059999 typ akumulátoru GBP853560.

Od výrobního čísla 066000 je typ akumulátoru GBP853560A nebo LP-903450AG. Akumulátory se liší
připojovacím konektorem.

Akumulátor pro snímač Active Track má označení GBP553560 nebo NCA 103450DA.V případě
nejasností doporučujeme kontaktovat dodavatele a konzultovat přesný typ akumulátoru.