Zákaznický servis je naše síla

DOBRÁ AGENTURA, s.r.o., která poskytuje portál PATROLCONTROL a obchůzkové systémy, se řídí zásadami kvality v souladu s požadavky platné legislativy, systémovými normami i svými interními provozními směrnicemi a etickým kodexem.

Pokud budete potřebovat osobní technickou konzultaci nebo okamžitou diagnózu zařízení, které k nám povezete do servisu, domluvte si předem termín Vaší návštěvy s naším technikem, panem Petrem Jánským (tel. 602 865 957, e-mail: petr.jansky@dobraagentura.cz) Bude s Vámi počítat a ihned, jak dorazíte, se Vám bude věnovat. Jsme rádi, když můžeme svým zákazníkům vždy vyhovět, ale pokud máme technické kolegy v terénu nebo jinak zaneprázdněné, není to snadné.

Maximální kvalita


Vždy poskytujeme maximální kvalitu u produktů i služeb a velmi si zakládáme na poskytování zákaznického servisu stejně vysoké kvality a na osobním přístupu.

Pomáháme Vám ušetřit

Vždy se snažíme o maximální efektivitu v poměru cena/výkon. Cena je kalkulována transparentně a vždy se snahou minimalizovat klientovi náklady na potřebný servis.

Instrukce zadává klient

Vždy dbáme případných pokynů klienta, který může předem nastavit instrukcem jak chce být informován o postupu opravy či konzultaci ceny po zjištění rozsahu poškození či závady.

Nevnucujeme Vám pravidla

Požadavek na servis nemusíte posílat datovou schránkou ani notářsky ověřovat. Náš stabilní tým umí zpracovat požadavky na servis telefonicky, SMSkou, e-mailem, osobně či poštou

Čím jsme jiní?

  • Spokojenost klientů a prozákaznický servis jsou nejen našimi hlavními cíli, ale i významnou konkurenční výhodou.
  • Případné problémy se snažíme řešit tak rychle, jak jen to je možné.
  • Nikdy svým klientům nekonkurujeme! Naopak se snažíme být oporou i pomocí - právě to nás baví a naplňuje.

A to je možné jen díky obětavé práci všech členů našeho týmu, často nad rámec běžných povinností a očekávání.

Zanechte nám svůj e-mail



    [recaptcha]

    Zavoláme Vám



      [recaptcha]